Home   Help Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 45   Go Down
 
Author Topic: ALL NBA DRAFT.. *talk*  (Read 79677 times)
cselby
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 42172



« Reply #15 on: September 01, 2006, 09:26:37 am »

ur bored, yes?
Logged



Soon....
UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #16 on: September 01, 2006, 09:31:05 am »

i was hoping to see some picks before i go to bed..
Logged
Kobe the Best
Starter
*
Offline Offline

Posts: 1121


« Reply #17 on: September 01, 2006, 10:24:02 am »

soo cruzER is on the clock next am i wright
Logged
UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #18 on: September 01, 2006, 10:26:01 am »

LSL never picked.. does he just miss out?..
Logged
cruzER
Starter
*
Offline Offline

Posts: 1115



« Reply #19 on: September 01, 2006, 02:15:51 pm »

hmm.. not sure. i think its there in the rules. but anyways i picked already. Kobe the Best is on the clock
Logged
Court_visioN
Benchwarmer
*
Offline Offline

Posts: 444



« Reply #20 on: September 01, 2006, 05:24:16 pm »

Quote from: "Bball Unit"
man i really wanted arenas.. Court_vision made a good pick..

ill try think of a trade for him..


Haha, I was hoping myself that I could get Dwight Howard in a later round... maybe something will work out.

Do salaries have to match in trades?
Logged

UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #21 on: September 01, 2006, 06:33:21 pm »

Quote from: "Court_visioN"
Quote from: "Bball Unit"
man i really wanted arenas.. Court_vision made a good pick..

ill try think of a trade for him..


Haha, I was hoping myself that I could get Dwight Howard in a later round... maybe something will work out.

Do salaries have to match in trades?


good point.. not sure in this draft thing..
Logged
Hooman1844
Benchwarmer
*
Offline Offline

Posts: 306


« Reply #22 on: September 01, 2006, 08:01:34 pm »

No, just make sure you don't go over the cap.
If someone's time runs out, the next person is on the clock and the person that ran out of time can makeup their pick at any time.
Logged

Hooman1844
Benchwarmer
*
Offline Offline

Posts: 306


« Reply #23 on: September 01, 2006, 08:02:51 pm »

Anyone with an upcoming pick, I want to trade up. PM me if you're interested.
Logged

UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #24 on: September 01, 2006, 08:08:07 pm »

yeah thats settles it nicely...

ive written down a 50 player bargain for money list... ill be using most of that this draft...
Logged
Court_visioN
Benchwarmer
*
Offline Offline

Posts: 444



« Reply #25 on: September 01, 2006, 11:36:25 pm »

Wow, you're really taking this seriously, hahah. I'm just gonna look stuff up on the web when it's actually my turn to be on the clock again.

And ahh you may want to edit your sig a little bit... who's the Inidiana Pacers? lol
Logged

UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #26 on: September 02, 2006, 02:54:25 am »

lol yeah i asked the guy who made it to change it...
Logged
UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #27 on: September 02, 2006, 04:22:14 am »

damm he picked carmello
Logged
Kobe the Best
Starter
*
Offline Offline

Posts: 1121


« Reply #28 on: September 02, 2006, 06:39:29 am »

yes i did Cheesy
Logged
UNIT
Hall of Famer
*
Offline Offline

Posts: 17983



« Reply #29 on: September 02, 2006, 09:27:41 am »

nice C paul pick
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 45   Go Up
 
 
Jump to: